Gestoria en Massamagrell

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Massamagrell, que es troba a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades compta amb 15210 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regida per un gestor col·legiat. Suposen, tantmateix, una majestuosa ajuda a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Així, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Massamagrell

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , evoca amb tot detall allò que és un gestor. Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un jornal. Hi estan excloses de la seva competència, totes aquelles tasques que necessitin una tècnica jurídica. Això no obstant, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de ser necessari. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Massamagrell

Encara que una gestoria com a regla general a més fa d’assessorament, cal matisar una sèrie de diferències. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per tenir al cap una mica més les diferències, cal dir que la funció primera d’una assessoria resideix a indicar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les disciplines bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Així, habitualment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut constantment informats els seus clients de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació determinant, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de superar les proves pertinents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Respecte a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de canvi de domicili social, s’ha de avisar de seguida al Col·legi Professional que toqui. A més, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de la seu, ho hauria de constar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem descrit amb antelació. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.