Gestoria en Massamagrell

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Massamagrell, que es troba a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades compta amb 15210 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per aportar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, tantmateix, una majestuosa ajuda a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Massamagrell

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, evoca amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Massamagrell

Encara que una gestoria com a regla general a m√©s fa d’assessorament, cal matisar una s√®rie de difer√®ncies.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per tenir al cap una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria resideix a indicar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les disciplines b√†siques s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠, habitualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus clients (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut constantment informats els seus clients de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ determinant, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de superar les proves pertinents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i aix√≤ es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de avisar de seguida al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†En conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem descrit amb antelació. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.