Gestoria en Meliana

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Meliana, que es troba a Comunitat Valenciana, actualment hi viuen 10395 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠, una sorprenent refor√ß a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per tant, faenegen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Meliana

Oficialment, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, concreta amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encarregat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, quan si calen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Meliana

Tot i que una gestoria normalment tamb√© assesora, cal emfatitzar una s√®rie de trets.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per tenir al cap una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria rau a avisar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les √†rees importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits determinant, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de guanyar les proves corresponents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del despatx, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que s’han tractat amb antelació. Per això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.