Gestoria en Molins de Rei

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Molins de Rei, que està a Catalunya, actualment té 24067 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠ que, una sensacional col¬∑laboraci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Tantmateix, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Molins de Rei

Segons la llei, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, detalla amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encarregat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Hi estan llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Malgrat aix√≤, en el moment que si requereixen aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Molins de Rei

Encara que una gestoria normalment tamb√© fa d’assessorament, cal remarcar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per explorar una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria resideix a orientar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les carpetes m√©s rellevants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ que, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ b√†siques, es requereix ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de aprovar les proves pertinents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de declarar a continuaci√≥ al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem puntualitzat amunt. Però, com també hem enumerat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran corrents en contacte amb un advocat o un notari.