Gestoria en Monòver

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Monóvar, emplaçada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens compta amb 13060 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a proporcionar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, d‚Äôaquesta manera, una extraordin√†ria auxili a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per tant, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Monóvar

Oficialment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, puntualitza amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Hi estan llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden demanar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Monóvar

Encara que una gestoria normalment a m√©s col¬∑labora, cal accentuar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ crucial d’una assessoria consisteix a recomanar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes b√†siques s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sempre al dia els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ b√†siques, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de excedir les proves pertinents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de declarar de seguida al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ doncs, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos adjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han enunciat al principi. Però, com també hem descrit, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.