Gestoria en Mont-roig del Camp

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Mont-roig del Camp, que està a Catalunya, ara mateix hi resideixen 12906 veïns i veïnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Son, així que, una genial auxili a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Així, treballen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Mont-roig del Camp

Legalment, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , precisa amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un estipendi. Queden fora de la seva competència, totes aquelles comandes que demani una tècnica jurídica. Tot i això, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol·licitar en cas de ser necessari. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Mont-roig del Camp

Encara que una gestoria ordinàriament també ajuda, cal formular una sèrie de característiques. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció rellevant d’una assessoria consisteix a assessorar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les disciplines principals són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, habitualment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus clients (mitjançant de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut constantment informats els seus clients de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència bàsic, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Tantmateix, s’han de guanyar les proves corresponents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de advertir al moment al Col·legi Professional associat. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió fora de del despatx, ho hauria de notar al Col·legi. Així que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos auxiliars de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han puntualitzat amunt. Amb tot i això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.