Gestoria en Montcada i Reixac

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Montcada i Reixac, que està a Catalunya, actualment hi habiten 33453 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, per tant, una formidable suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Montcada i Reixac

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, puntualitza amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, quan si requereixen aquests refor√ßos, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Montcada i Reixac

Encara que una gestoria normalment tamb√© col¬∑labora, cal especificar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ crucial d’una assessoria radica a assistir les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les carpetes m√©s importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aleshores, regularment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ principals, s‚Äôimpossa ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de guanyar les proves corresponents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de apuntar a l‚Äôacte al Col¬∑legi Professional associat.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del local, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos afegits de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han descrit a l’article. Nogensmenys, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.