Gestoria en Montgat

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Montgat, que es troba a Catalunya, segons les nostres dades compta amb 10270 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de administrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, tantmateix, una extraordin√†ria suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ doncs, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Montgat

Oficialment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, puntualitza amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encarregat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Montgat

Tot i que una gestoria usualment a m√©s fa costat, cal insistir una s√®rie de especialitats.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria √©s a indicar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes superiors s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus clients (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits principals, es requereix ser espanyol o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de aprovar les proves corresponents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de avisar a continuaci√≥ al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del local, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem descrit al principi. Això no obstant, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.