Gestoria en Montornès del Vallès

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Montornès del Vallès, que es troba a Catalunya, actualment compta amb 15509 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, per aix√≤, una magnif√≠ca cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ doncs, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Montornès del Vallès

Segons l‚Äôordenament vigent, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, precisa amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Montornès del Vallès

Encara que una gestoria normalment a m√©s ajuda, cal puntualitzar una s√®rie de difer√®ncies.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria resideix a aconsellar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes superiors s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense parar al dia els seus representats de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†sic, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de aprovar les proves obligat√≤ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del despatx, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem enumerat més amunt. Per això, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.