Gestoria en Novelda

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Novelda, que es troba a Comunitat Valenciana, ara mateix hi resideixen 27135 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. D’aquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Son, tantmateix, una notable assistència a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Tantmateix, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Novelda

Oficialment, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , puntualitza amb tota claredat allò que són els gestors. És d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles feines que necessitin una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si calen aquests reforços, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitar-ho. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Novelda

Encara que una gestoria habitualment també ajuda, cal posar en relleu una sèrie de diferències. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per llistar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria és a indicar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les disciplines crucials són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, ordinàriament els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament informats els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació cabdal, es sol·licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així que, s’han de excedir les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Quant a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de canvi de domicili social, s’ha de declarar de seguida al Col·legi Professional oportú. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del despatx, ho hauria de constar al Col·legi. Per això, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos conjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem descrit abans. Tot i així, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.