La ciutat de Nules, ubicada a Comunitat Valenciana, actualment té 13490 veïns i veïnes.
LA TEVA GESTORIA
Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.
Laboral – Fiscal – Jurídica
Una gestoria s’utilitza per administrar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Son, per tant, una formidable suport a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Per tant, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.
Què és una gestoria i com trobar-la en Nules
Oficialment, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , formalitza amb tot detall allò que és un gestor. Es tracta d’un professional encarregat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un jornal. Hi estan fora de la seva competència, totes aquelles feines que necessitin una tècnica jurídica. Tot i això, en el moment que si són necessaris aquests reforços, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol·licitar en cas de necessitar-ho. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .
En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.
Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Nules
Encara que una gestoria habitualment també fa costat, cal ressaltar una sèrie de particularitats. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada només dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).
I, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria és a orientar les millors opcions als clients en un tema concret. Les disciplines bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, en general els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus representats (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre al dia els seus protegits de les darreres noves.
Requisits per actuar com a gestor administratiu
Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència cabdal, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de superar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.
Entorn de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col·legi Professional oportú. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de constar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.
Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics
Sí, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem puntualitzat abans. Així i tot, com també hem indicat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.