Gestoria en Oliva

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Oliva, emplaçada a Comunitat Valenciana, ara mateix té 28419 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per portar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†D‚Äôaquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar encap√ßalada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aleshores, una espectacular cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Oliva

Segons la llei, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, delimita amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden cridar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Oliva

Encara que una gestoria habitualment a m√©s fa d’assessorament, cal remarcar una s√®rie de particularitats.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ sobresortint d’una assessoria consisteix a proposar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes m√©s rellevants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†D‚Äôaquesta manera, correntment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus representats (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus clients de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ cabdal, es necessari ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per tant, s’han de guanyar les proves necess√†ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de advertir a continuaci√≥ al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del despatx, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ doncs, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han tractat abans. Amb tot i això, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.