Gestoria en Ondara

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Ondara, que està a Comunitat Valenciana, oficialment compta amb 5798 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria serveix per donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠, una incre√Įble sosteniment a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Ondara

Oficialment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encarregat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôunes dietes.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, quan si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Ondara

Encara que una gestoria per sistema tamb√© assesora, cal especificar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ principal d’una assessoria consisteix a presentar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les branques crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut en tot moment al dia els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits determinant, es demana ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de passar les proves obligat√≤ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col¬∑legi Professional associat.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del local, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem enunciat amb antelació. Tot i així, com també hem descrit, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.