Gestoria en Ontinyent

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Ontinyent, que es troba a Comunitat Valenciana, agafant el cens hi viuen 37735 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a procurar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar encap√ßalada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per tant, una incre√Įble cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Tantmateix, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Ontinyent

De forma oficial, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, il¬∑lustra amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Ontinyent

Tot i que una gestoria habitualment a m√©s fa costat, cal matisar una s√®rie de trets.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per explorar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria radica a avisar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les branques principals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per aix√≤, per sistema els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus clients (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense parar al dia els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits principals, s‚Äôimpossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠, s’han de superar les proves obligat√≤ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de apuntar a l‚Äôacte al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Per conseg√ľent, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem desgranat al principi. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.