Gestoria en Ontinyent

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Ontinyent, que es troba a Comunitat Valenciana, agafant el cens hi viuen 37735 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar encapçalada per un gestor col·legiat. Son, per tant, una increïble cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Tantmateix, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Ontinyent

De forma oficial, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , il·lustra amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden fora de la seva competència, totes aquelles iniciatives que requereixin una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de ser necessari. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Ontinyent

Tot i que una gestoria habitualment a més fa costat, cal matisar una sèrie de trets. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció superior d’una assessoria radica a avisar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les branques principals són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, per sistema els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus clients (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sense parar al dia els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits principals, s’impossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de superar les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de apuntar a l’acte al Col·legi Professional corresponent. A més, si es realitzés qualsevol gestió fora de del local, ho hauria de constar al Col·legi. Per consegüent, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem desgranat al principi. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.