Gestoria en Orpesa

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Orpesa, situada a Comunitat Valenciana, actualment hi habiten 11188 veïns i veïnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria ajuda a proveir serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Suposen, aleshores, una extraordinària reforç a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Així que, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Orpesa

De forma oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , precisa amb tota claredat allò que són els gestors. És d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’unes dietes. Queden excloses de la seva competència, totes aquelles accions que demandi una tècnica jurídica. Tot i què, quan si són necessaris aquests reforços, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitar-ho. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Orpesa

Tot i que una gestoria ordinàriament a més ajuda, cal realçar una sèrie de diferències. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció crucial d’una assessoria rau a il·lustrar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les branques crucials són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, usualment els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus clients (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut en tot moment informats els seus protegits de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits cabdal, es necessari ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així que, s’han de superar les proves necessàries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, encara que es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de canvi de domicili social, s’ha de advertir seguidament al Col·legi Professional corresponent. També, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de la seu, ho hauria de notar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem tractat més amunt. Per això, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.