Gestoria en Paterna

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Paterna, situada a Comunitat Valenciana, oficialment compta amb 64023 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un gestor col·legiat. Suposen, d’aquesta manera, una sensacional reforç a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Així, faenegen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Paterna

Segons la llei, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , especifica amb tota claredat allò que són els gestors. És d’un professional comanda de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’uns honoraris. Queden fora de la seva competència, totes aquelles accions que demandi una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de ser necessari. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Paterna

Tot i que una gestoria usualment a més fa costat, cal posar importància una sèrie de característiques. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria resideix a recomanar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les branques més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Tantmateix, correntment els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus usuaris (mitjançant de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre al dia els seus clients de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de aprovar les proves corresponents indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Amb relació a a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de avisar a l’instant al Col·legi Professional associat. A més, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del despatx, ho hauria de constar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han descrit a l’article. No obstant això, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.