Gestoria en Pego

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Pego, que es troba a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades hi resideixen 11133 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Suposen, aleshores, una meravellosa ajuda a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Així doncs, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Pego

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , especifica amb tota claredat allò que són els gestors. És d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’uns honoraris. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que necessitin una tècnica jurídica. Tot i això, quan si requereixen aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de necessitat. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Pego

Tot i que una gestoria regularment a més fa costat, cal posar l’accent una sèrie de característiques. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per llistar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció primera d’una assessoria rau a orientar les millors opcions als clients en un tema concret. Les especialitats superiors són la fiscal, la laboral i la comptable. Tantmateix, correntment els gestors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus protegits (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut tothora informats els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, es sol·licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més ressenyable) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de aprovar les proves pertinents plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

A propòrit de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de comunicar ràpidament al Col·legi Professional corresponent. A més, si es realitzés qualsevol gestió fora de del local, ho hauria de constar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han descrit més amunt. Amb tot i això, com també hem tractat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.