Gestoria en Peníscola

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Peníscola, que es troba a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens hi resideixen 6006 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Suposen, per això, una notable col·laboració a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Així doncs, treballen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Peníscola

Legalment, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , evoca amb tot detall allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que calgui una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden demanar en cas de necessitar-ho. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que farà per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Peníscola

Encara que una gestoria normalment a més assisteix, cal formular una sèrie de característiques. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per saber una mica més les diferències, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria és a recomanar les millors opcions als clients en un tema concret. Les disciplines principals són la fiscal, la laboral i la comptable. Aleshores, habitualment els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus representats (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut tothora al dia els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apuntàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, es sol·licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de superar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Amb relació a a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de advertir al moment al Col·legi Professional corresponent. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de avisar al Col·legi. Així que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han assenyalat amb antelació. Això no obstant, com també hem descrit, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.