Gestoria en Picanya

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Picanya, situada a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades hi resideixen 11053 veïns i veïnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria ajuda a portar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. D’aquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Son, així que, una majestuosa ajut a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Tantmateix, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Picanya

De forma oficial, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , evoca amb tot detall allò que són els gestors. És d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan fora de la seva competència, totes aquelles feines que demandi una tècnica jurídica. Tot i això, quan si calen aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de ser necessari. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Picanya

Encara que una gestoria correntment a més assisteix, cal formular una sèrie de característiques. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada únicament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per explorar una mica més les diferències, cal dir que la funció important d’una assessoria rau a assessorar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les especialitats bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, en general els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus protegits (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut de continu al dia els seus usuaris de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació cabdal, cal ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per tant, s’han de excedir les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i què es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de canviar de domicili social, s’ha de comunicar ràpidament al Col·legi Professional associat. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió fora de del local, ho hauria de notificar al Col·legi. Per consegüent, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos accessoris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem descrit abans. Per això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.