Gestoria en Pollença

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Pollença, que està a Illes Balears, actualment compta amb 17260 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria ajuda a facilitar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar encapçalada per un gestor col·legiat. Suposen, d’aquesta manera, una indiscreptible ajuda a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Per tant, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Pollença

De manera oficial, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , defineix amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden excloses de la seva competència, totes aquelles feines que demandi una tècnica jurídica. Tot i això, en el moment que si calen aquests serveis, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden demanar en cas de necessitat. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Pollença

Tot i que una gestoria habitualment també fa costat, cal ressaltar una sèrie de particularitats. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per llistar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció bàsica d’una assessoria consisteix a assessorar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les àrees fonamentals són la fiscal, la laboral i la comptable. Així doncs, regularment els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus usuaris (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament al dia els seus representats de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència cabdal, s’impossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de passar les proves necessàries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i què es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar altrament amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de comunicar corrents al Col·legi Professional associat. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del local, ho hauria de constar al Col·legi. Per consegüent, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos auxiliars de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han enumerat abans. Amb tot i això, com també hem enumerat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran corrents en contacte amb un advocat o un notari.