Gestoria en Riba-roja de Túria

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Riba-roja de Túria, situada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens té 20468 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria té la missió de administrar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un gestor col·legiat. Suposen, així que, una meravellosa assistència a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Tantmateix, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Riba-roja de Túria

Oficialment, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , apunta amb tota claredat allò que són els gestors. És d’un professional encarregat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Queden excloses de la seva competència, totes aquelles iniciatives que requereixin una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si requereixen aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden demanar en cas de necessitar-ho. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Riba-roja de Túria

Encara que una gestoria ordinàriament a més fa costat, cal formular una sèrie de característiques. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada únicament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció crucial d’una assessoria consisteix a indicar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les àrees bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Així que, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus representats (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre al dia els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència crucial, s’impossa ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de superar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

A propòrit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de declarar corrents al Col·legi Professional associat. A més, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de notar al Col·legi. Per això, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit al principi. Amb tot i això, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.