Gestoria en Rocafort

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Rocafort, que està a Comunitat Valenciana, segons els cens compta amb 6049 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de administrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aleshores, una sorprenent assist√®ncia a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, actuen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Rocafort

Segons l‚Äôordenament vigent, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, precisa amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encarregat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun estipendi.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si s√≥n necessaris aquests suports, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Rocafort

Encara que una gestoria com a regla general tamb√© assesora, cal destacar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada √ļnicament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per saber una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria rau a exhortar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les disciplines m√©s importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, correntment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus representats de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†sic, es demana ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de superar les proves necess√†ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Amb relaci√≥ a a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de advertir a l‚Äôinstant al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ doncs, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos afegits de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que s’han assenyalat amunt. Tot amb tot, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.