Gestoria en Rojales

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Rojales, ubicada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens hi resideixen 20510 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a proporcionar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per això, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un gestor col·legiat. Son, aleshores, una esplèndida auxili a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Tantmateix, treballen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Rojales

De forma oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , delimita amb tot detall allò que són els gestors. És d’un professional encomanat de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden fora de la seva competència, totes aquelles feines que exigeixi una tècnica jurídica. Si bé, quan si requereixen aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden cridar en cas de necessitat. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Rojales

Encara que una gestoria usualment a més assisteix, cal posar l’accent una sèrie de particularitats. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per explorar una mica més les diferències, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria consisteix a avisar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les carpetes crucials són la fiscal, la laboral i la comptable. Aleshores, ordinàriament els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus representats (a través de correus electrònics o trucades) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre informats els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem més amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, cal ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de aprovar les proves obligatòries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Referent a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Malgrat això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar altrament amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de apuntar de seguida al Col·legi Professional que toqui. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de notar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos auxiliars de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han desgranat abans. Nogensmenys, com també hem descrit, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.