Gestoria en Roses

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Roses, que està a Catalunya, oficialment compta amb 20197 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per aportar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠, una brutal col¬∑laboraci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, faenegen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Roses

Oficialment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, puntualitza amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional comanda de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun estipendi.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Malgrat aix√≤, en el moment que si requereixen aquests refor√ßos, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Roses

Encara que una gestoria regularment a m√©s assisteix, cal especificar una s√®rie de especialitats.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per con√®ixer una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria radica a orientar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les branques superiors s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, habitualment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus representats de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†sic, s‚Äôimpossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s curi√≥s) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de guanyar les proves obligat√≤ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de comunicar r√†pidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del despatx, ho hauria de notar al Col¬∑legi.¬†Per conseg√ľent, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos adjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem tractat al principi. Tot amb tot, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.