Gestoria en Sabadell

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sabadell, que es troba a Catalunya, actualment hi resideixen 206493 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria té la missió de procurar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un gestor col·legiat. Son, així doncs, una portentosa reforç a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Així doncs, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sabadell

Segons l’ordenament vigent, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , explica amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un jornal. Queden fora de la seva competència, totes aquelles tasques que calgui una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si són necessaris aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitar-ho. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sabadell

Tot i que una gestoria en general també fa d’assessorament, cal emfatitzar una sèrie de especialitats. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

A més, per saber una mica més les coses diferents, cal dir que la funció superior d’una assessoria resideix a il·lustrar les millors opcions als clients en un tema concret. Les àrees superiors són la fiscal, la laboral i la comptable. Tantmateix, normalment els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus usuaris (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut contínuament al dia els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació crucial, es demana ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Aleshores, s’han de superar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de apuntar a continuació al Col·legi Professional que toqui. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a fora de la seu, ho hauria de fer arribar al Col·legi. En conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos accessoris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem ressenyat abans. Amb tot i això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.