Gestoria en Sagunt

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sagunt, situada a Comunitat Valenciana, oficialment hi viuen 66070 individus.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠ que, una genial cobertura a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sagunt

Legalment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, precisa amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Malgrat aix√≤, quan si s√≥n necessaris aquests suports, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sagunt

Encara que una gestoria en general a m√©s assisteix, cal emfatitzar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per descobrir una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria radica a exhortar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les √†rees crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, en general els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus representats de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ crucial, es sol¬∑licita ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de superar les proves obligat√≤ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de declarar r√†pidament al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del despatx, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos complementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Veritablement, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han assenyalat a l’article. Nogensmenys, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.