Gestoria en Sallent

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sallent, emplaçada a Catalunya, oficialment hi resideixen 7107 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per aix√≤, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar gestionada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, d‚Äôaquesta manera, una sorprenent contribuci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ doncs, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sallent

Segons la llei, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tot detall all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que calgui una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, quan si es necessiten aquests suports, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden impetrar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sallent

Tot i que una gestoria ordin√†riament tamb√© assesora, cal detallar una s√®rie de particularitats.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada de forma exclusiva dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria radica a indicar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les disciplines fonamentals s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus representats (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense parar informats els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†siques, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aleshores, s’han de passar les proves necess√†ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de manifestar al moment al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos adjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han indicat abans. Nogensmenys, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.