Gestoria en Salt

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Salt, ubicada a Catalunya, segons les nostres dades hi habiten 29985 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria contribueix a donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar governada per un gestor col·legiat. Suposen, tantmateix, una gran auxili a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Tantmateix, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Salt

A partir de la llei, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , especifica amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan llevades de la seva competència, totes aquelles accions que requereixin una tècnica jurídica. Tot i què, quan si són necessaris aquests suports, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden impetrar en cas de necessitat. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Salt

Encara que una gestoria correntment també ajuda, cal detallar una sèrie de diferències. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada només dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció rellevant d’una assessoria és a assessorar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les àrees més rellevants són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, normalment els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus protegits (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat moltes vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut a tot hora al dia els seus clients de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits principals, s’impossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així doncs, s’han de superar les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, tot i què es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de apuntar seguidament al Col·legi Professional corresponent. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del local, ho hauria de notificar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem descrit a l’article. Nogensmenys, com també hem tractat, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.