Gestoria en Sant Adrià de Besòs

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sant Adrià de Besòs, situada a Catalunya, oficialment compta amb 33761 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a facilitar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, d‚Äôaquesta manera, una majestuosa suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sant Adrià de Besòs

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, il¬∑lustra amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Hi estan llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que calgui una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, quan si s√≥n necessaris aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden impetrar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sant Adrià de Besòs

Encara que una gestoria com a regla general tamb√© fa costat, cal posar en relleu una s√®rie de particularitats.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per tenir al cap una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria rau a presentar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les √†rees importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per aix√≤, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut cont√≠nuament informats els seus protegits de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits determinant, es requereix ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de guanyar les proves corresponents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col¬∑legi Professional associat.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ doncs, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem puntualitzat amunt. Nogensmenys, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una aportació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.