Gestoria en Sant Andreu de la Barca

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sant Andreu de la Barca, emplaçada a Catalunya, segons els cens compta amb 26401 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a portar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar administrada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠ doncs, una extraordin√†ria ajuda a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ doncs, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sant Andreu de la Barca

Oficialment, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, formalitza amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encarregat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles comandes que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si requereixen aquests serveis, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sant Andreu de la Barca

Tot i que una gestoria per sistema a m√©s fa costat, cal emfatitzar una s√®rie de trets.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

I, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ fonamental d’una assessoria rau a proposar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les √†rees superiors s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia crucial, es requereix ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de superar les proves corresponents plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, encara que es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de la seu, ho hauria de constar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos adjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han enumerat amunt. Tot amb tot, com també hem assenyalat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de pressa en contacte amb un advocat o un notari.