Gestoria en Sant Carles de la Ràpita

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sant Carles de la Ràpita, situada a Catalunya, segons les nostres dades hi resideixen 15511 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, aix√≠, una magnif√≠ca refor√ß a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per tant, faenegen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sant Carles de la Ràpita

De forma oficial, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, especifica amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles feines que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, en el moment que si es necessiten aquests serveis, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden requerir en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sant Carles de la Ràpita

Tot i que una gestoria habitualment tamb√© ajuda, cal ressaltar una s√®rie de trets.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria √©s a il¬∑lustrar les¬†millors opcions als clients¬†en un tema concret.¬†Les √†rees importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, habitualment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut constantment al dia els seus protegits de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits cabdal, es sol¬∑licita ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de passar les proves necess√†ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Si b√© es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠ que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem descrit a l’article. Així i tot, com també hem enunciat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’instant en contacte amb un advocat o un notari.