Gestoria en Sant Feliu de Guíxols

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sant Feliu de Gu√≠xols, empla√ßada a Catalunya, actualment t√© 21977 ve√Įns i ve√Įnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per tant, una genial ajuda a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aleshores, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sant Feliu de Guíxols

Legalment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, concreta amb tota claredat all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encomanat de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôuna retribuci√≥.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si requereixen aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sant Feliu de Guíxols

Encara que una gestoria com a regla general a m√©s fa d’assessorament, cal formular una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per llistar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria consisteix a assessorar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les especialitats importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ que, regularment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus usuaris de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†siques, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de passar les proves obligat√≤ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Malgrat aix√≤ es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de declarar al moment al Col¬∑legi Professional associat.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de del despatx, ho hauria de notar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos auxiliars de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les normes que hem descrit abans. Per això, com també hem puntualitzat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de forma immediata en contacte amb un advocat o un notari.