Gestoria en Sant Lluís

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sant Lluís, que es troba a Illes Balears, actualment hi viuen 5865 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria ajuda a proveir¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠ doncs, una majestuosa suport a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Igualment, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sant Lluís

Oficialment, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, delimita amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun estipendi.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles comandes que requereixin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, en el moment que si calen aquests refor√ßos, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sant Lluís

Encara que una gestoria usualment a m√©s ajuda, cal recalcar una s√®rie de especialitats.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†d’aut√≤noms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per con√®ixer una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria consisteix a avisar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les disciplines m√©s importants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ que, en general els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut a tot hora informats els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ b√†sic, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Tantmateix, s’han de superar les proves obligat√≤ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de modificar de domicili social, s’ha de advertir a tot c√≥rrer al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos addicionals de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que s’han descrit amb antelació. Amb tot i això, com també hem indicat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a continuació en contacte amb un advocat o un notari.