Gestoria en Sant Sadurní d’Anoia

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sant Sadurní d’Anoia, emplaçada a Catalunya, segons les nostres dades hi resideixen 12237 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per administrar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Son, així que, una gran ajuda a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. D’aquesta manera, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sant Sadurní d’Anoia

Segons l’ordenament vigent, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , detalla amb tota claredat allò que és un gestor. Es tracta d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan fora de la seva competència, totes aquelles accions que exigeixi una tècnica jurídica. Tot i què, quan si es necessiten aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden requerir en cas de necessitar-ho. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En síntesi, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sant Sadurní d’Anoia

Encara que una gestoria ordinàriament a més col·labora, cal accentuar una sèrie de trets. Per exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de temes fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada exclusivament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per llistar una mica més les diferències, cal dir que la funció bàsica d’una assessoria és a assessorar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les carpetes bàsiques són la fiscal, la laboral i la comptable. Per tant, normalment els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus protegits (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut de continu al dia els seus protegits de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència principals, es sol·licita ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més elemental) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. D’aquesta manera, s’han de superar les proves corresponents indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En relació amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col·legi Professional oportú. També, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del despatx, ho hauria de avisar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem assenyalat al principi. Tot amb tot, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran seguidament en contacte amb un advocat o un notari.