Gestoria en Sedaví

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Sedaví, emplaçada a Comunitat Valenciana, ara mateix hi habiten 8778 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Suposen, d’aquesta manera, una sensacional acompanyament a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Per tant, treballen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Sedaví

A partir de la llei, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , apunta amb tota claredat allò que és un gestor. És d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’uns honoraris. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que demandi una tècnica jurídica. Malgrat això, quan si requereixen aquests suports, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden impetrar en cas de necessitat. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Sedaví

Encara que una gestoria per sistema a més fa costat, cal posar l’accent una sèrie de diferències. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

A més, per llistar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció bàsica d’una assessoria rau a recomanar les millors opcions als clients en un tema concret. Les branques més importants són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, en general els gestors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus protegits (mitjançant de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut a tot hora al dia els seus representats de les darreres noves.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació bàsiques, es necessari ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així doncs, s’han de aprovar les proves necessàries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar igualment amb una seu física. En cas de desplaçament de domicili social, s’ha de comunicar seguidament al Col·legi Professional associat. Addicionalment, si es realitzés qualsevol gestió a fora de del local, ho hauria de notar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han puntualitzat amb antelació. No obstant això, com també hem descrit, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de pressa en contacte amb un advocat o un notari.