La ciutat de Silla, ubicada a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades té 18979 persones.
LA TEVA GESTORIA
Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.
Laboral – Fiscal – Jurídica
Una gestoria té la missió de proveir serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Per això, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Suposen, tantmateix, una majestuosa cobertura a petites i mitjanes empreses, així com a freelance sense treballadors a càrrec. Així doncs, faenegen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.
Què és una gestoria i com trobar-la en Silla
Legalment, a l’article 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , puntualitza amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Queden excloses de la seva competència, totes aquelles accions que necessitin una tècnica jurídica. Si bé, quan si calen aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitat. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .
En síntesi, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.
Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Silla
Tot i que una gestoria usualment a més fa costat, cal puntualitzar una sèrie de característiques. En aquest sentit, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).
A més, per llistar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció bàsica d’una assessoria és a indicar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les branques fonamentals són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, normalment els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus clients (a través de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat molts cops amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus representats de les darreres informacions.
Requisits per actuar com a gestor administratiu
Com indicàvem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència crucial, s’impossa ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així doncs, s’han de aprovar les proves necessàries indicades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.
Amb relació a a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de apuntar seguidament al Col·legi Professional oportú. Així mateix, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de la seu, ho hauria de avisar al Col·legi. Així doncs, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos conjunts de gestors associats.
Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics
En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han assenyalat amunt. Així i tot, com també hem enumerat, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.