La ciutat de Tavernes Blanques, que es troba a Comunitat Valenciana, oficialment té 9033 individus.
LA TEVA GESTORIA
Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.
Laboral – Fiscal – Jurídica
Una gestoria s’utilitza per donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. D’aquesta manera, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Son, d’aquesta manera, una increïble acompanyament a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Així, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.
Què és una gestoria i com trobar-la en Tavernes Blanques
Segons la llei, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , matisa amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administració, a canvi d’una retribució. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles tasques que calgui una tècnica jurídica. Desgrat de, en el moment que si són necessaris aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden derivar en cas de necessitat. Això és així, principalment en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .
En recapitulació, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, per exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.
Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Tavernes Blanques
Tot i que una gestoria normalment a més assisteix, cal formular una sèrie de diferències. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal d’autònoms (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).
A més, per explorar una mica més les coses diferents, cal dir que la funció fonamental d’una assessoria radica a exhortar les millors opcions als clients en una matèria concreta. Les carpetes més rellevants són la fiscal, la laboral i la comptable. Per això, normalment els assessors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus protegits (mitjançant de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre informats els seus clients de les darreres noves.
Requisits per actuar com a gestor administratiu
Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a obligació crucial, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més curiós) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per això, s’han de excedir les proves obligatòries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.
Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Això no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar indistintament amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de avisar seguidament al Col·legi Professional corresponent. A més, si es realitzés qualsevol gestió fora de la seu, ho hauria de notificar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden tenir despatxos suplementaris de gestors associats.
Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics
Veritablement, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem puntualitzat amb antelació. Tanmateix, com també hem indicat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.