Gestoria en Tavernes de la Valldigna

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Tavernes de la Valldigna, que es troba a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens hi habiten 18195 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de facilitar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠ doncs, una notable refor√ß a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠ doncs, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Tavernes de la Valldigna

Oficialment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, matisa amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional comanda de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles comandes que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i qu√®, en el moment que si es necessiten aquests suports, els gestors col¬∑laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, molts cops en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Tavernes de la Valldigna

Tot i que una gestoria per sistema a m√©s assisteix, cal subratllar una s√®rie de trets.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per indagar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ sobresortint d’una assessoria resideix a orientar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, per sistema els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus protegits (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sempre informats els seus representats de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia crucial, es necessari ser espanyol o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de excedir les proves pertinents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar de la mateixa manea amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de manifestar seguidament al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de la seu, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden obrir despatxos complementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem enumerat més amunt. Tanmateix, com també hem tractat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a l’acte en contacte amb un advocat o un notari.