Gestoria en Teulada

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Teulada, que es troba a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens compta amb 14620 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a administrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, per aix√≤, una portentosa col¬∑laboraci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Teulada

A partir de la llei, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, detalla amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de fer tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que exigeixi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, en el moment que si es necessiten aquests serveis, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Teulada

Encara que una gestoria regularment tamb√© fa costat, cal accentuar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tan sols dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per descobrir una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ crucial d’una assessoria consisteix a orientar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les especialitats m√©s rellevants s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠, habitualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ continuada amb els seus representats (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o trucades) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus usuaris de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia principals, es necessari ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de guanyar les proves obligat√≤ries indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Envers a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar indistintament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canviar de domicili social, s’ha de declarar al moment al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del despatx, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos suplementaris de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem indicat més amunt. Malgrat tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una servei puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.