Gestoria en Tiana

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Tiana, que està a Catalunya, actualment compta amb 7052 habitants.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria t√© la missi√≥ de subministrar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar regentada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per tant, una brutal acompanyament a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per aix√≤, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Tiana

A partir de la llei, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, evoca amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†Es tracta d’un professional comanda de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Aix√≤ no obstant, quan si s√≥n necessaris aquests suports, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden impetrar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Tiana

Tot i que una gestoria per sistema tamb√© fa costat, cal posar l‚Äôaccent una s√®rie de difer√®ncies.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per explorar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ primera d’una assessoria resideix a orientar les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les especialitats b√†siques s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, ordin√†riament els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus usuaris (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat moltes vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense parar al dia els seus protegits de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia principals, es sol¬∑licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s b√†sic) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de guanyar les proves necess√†ries plantejades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligat√≤ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Aix√≤ no obstant es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de advertir immediatament al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Aix√≠ mateix, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de fer arribar al Col¬∑legi.¬†Per conseg√ľent, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos addicionals de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

De fet, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les normes que s’han descrit amunt. Malgrat tot, com també hem descrit, en cas de comptar amb una contribució puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de pressa en contacte amb un advocat o un notari.