Gestoria en Tona

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Tona, situada a Catalunya, oficialment té 6955 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per proporcionar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠, una sorprenent refor√ß a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Per tant, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Tona

Legalment, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, puntualitza amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encomanat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun jornal.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que necessitin una t√®cnica jur√≠dica.¬†Si b√©, quan si calen aquests refor√ßos, els gestors treballen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de ser necessari.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, moltes vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En s√≠ntesi, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, posem per cas, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Tona

Encara que una gestoria com a regla general a m√©s ajuda, cal recalcar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†Per exemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de temes fiscal i laboral.¬†Per la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per descobrir una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria resideix a assistir les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les branques superiors s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per tant, regularment els gestors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus usuaris (mitjan√ßant de correus electr√≤nics o tel√®fon) referent a¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar informats els seus representats de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem m√©s amunt, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a obligaci√≥ principals, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s ressenyable) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ doncs, s’han de guanyar les proves corresponents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

A prop√≤rit de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Si b√© es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar addicionalment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de manifestar a continuaci√≥ al Col¬∑legi Professional corresponent.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del local, ho hauria de comunicar al Col¬∑legi.¬†Aix√≠, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem assenyalat més amunt. Tanmateix, com també hem enumerat, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.