Gestoria en Torreblanca

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Torreblanca, situada a Comunitat Valenciana, segons les nostres dades hi viuen 5626 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria ajuda a proporcionar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així que, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un gestor col·legiat. Son, per tant, una majestuosa sosteniment a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors per compte propi sense treballadors a càrrec. Així, faenegen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tramitació administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Torreblanca

Legalment, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , delimita amb tot detall allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encomanat de fer tràmits amb l’Administració, a canvi d’un pagament. Hi estan fora de la seva competència, totes aquelles comandes que necessitin una tècnica jurídica. Tot i què, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden instar en cas de ser necessari. Això és així, molts cops en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [d’igual manera de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Torreblanca

Tot i que una gestoria ordinàriament a més fa costat, cal destacar una sèrie de diferències. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de temes fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada de forma exclusiva dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de professionals i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per tenir al cap una mica més les coses diferents, cal dir que la funció primera d’una assessoria consisteix a aconsellar les millors opcions als usuaris en una matèria concreta. Les branques crucials són la fiscal, la laboral i la comptable. Tantmateix, regularment els assessors solen mantenir una comunicació fluida amb els seus clients (a través de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut de continu al dia els seus usuaris de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem més amunt, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència bàsiques, es demana ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així, s’han de excedir les proves necessàries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Envers a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de apuntar de seguida al Col·legi Professional corresponent. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de del local, ho hauria de comunicar al Col·legi. Consegüentment, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden obrir despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Efectivament, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit abans. Tot amb tot, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una cooperació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran immediatament en contacte amb un advocat o un notari.