Gestoria en Turís

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Turís, situada a Comunitat Valenciana, segons els cens té 5305 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria s‚Äôutilitza per donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠ doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, per tant, una espectacular sosteniment a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aleshores, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Turís

Oficialment, a l’article n√ļmero √ļ de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, explica amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôunes dietes.¬†Hi estan excloses de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si es necessiten aquests refor√ßos, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En recapitulaci√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Turís

Tot i que una gestoria com a regla general a m√©s col¬∑labora, cal destacar una s√®rie de especialitats.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per tenir al cap una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria resideix a assistir les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les √†rees sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Tantmateix, usualment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut en tot moment informats els seus clients de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com d√®iem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†sic, es sol¬∑licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia de l‚Äôestat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Aix√≠ que, s’han de excedir les proves pertinents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En refer√®ncia a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar d‚Äôigual manera amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de advertir corrents al Col¬∑legi Professional que toqui.¬†Tamb√©, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a l‚Äôexterior de la seu, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†En Conseq√ľ√®ncia, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem tractat amb antelació. Nogensmenys, com també hem descrit, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.