Gestoria en Turís

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Turís, situada a Comunitat Valenciana, segons els cens té 5305 persones.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria s’utilitza per donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així doncs, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar capitanejada per un gestor col·legiat. Son, per tant, una espectacular sosteniment a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Aleshores, treballen amb particulars que requereixin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Turís

Oficialment, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , explica amb tota claredat allò que són els gestors. És d’un professional encarregat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’unes dietes. Hi estan excloses de la seva competència, totes aquelles iniciatives que demandi una tècnica jurídica. Tot i això, en el moment que si es necessiten aquests reforços, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat. Això és així, la majoria de vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En recapitulació, un gestor el que farà per nosaltres serà, sense anar més lluny, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens farà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Turís

Tot i que una gestoria com a regla general a més col·labora, cal destacar una sèrie de especialitats. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de l’orientació fiscal i laboral. Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa d’autònoms i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per tenir al cap una mica més les diferències, cal dir que la funció superior d’una assessoria resideix a assistir les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les àrees sobresortints són la fiscal, la laboral i la comptable. Tantmateix, usualment els assessors solen mantenir una comunicació fixa amb els seus protegits (a través de correus electrònics o telèfon) sobre subvencions o ajuts. Això ha passat principalment amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut en tot moment informats els seus clients de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha de constar al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits bàsic, es sol·licita ser de nacionalitat espanyola o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més necessari) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Així que, s’han de excedir les proves pertinents marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

En referència a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i què es pot valer de personal contractat per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de advertir corrents al Col·legi Professional que toqui. També, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de la seu, ho hauria de avisar al Col·legi. En Conseqüència, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos conjunts de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que hem tractat amb antelació. Nogensmenys, com també hem descrit, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.