Gestoria en Viladecans

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Viladecans, que està a Catalunya, agafant el cens té 63489 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria serveix per aportar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Així, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar regida per un gestor col·legiat. Suposen, per tant, una formidable acompanyament a petites i mitjanes empreses, així com a autònoms sense treballadors a càrrec. Igualment, actuen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Viladecans

De forma oficial, a l’article número 1 de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , concreta amb tot detall allò que és un gestor. És d’un professional comanda de presentar tràmits amb l’Administració, a canvi d’unes dietes. Hi estan excloses de la seva competència, totes aquelles tasques que necessitin una tècnica jurídica. Malgrat això, en el moment que si calen aquests reforços, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden convidar en cas de ser necessari. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En resum, un gestor el que farà per nosaltres serà, a mode d’exemple, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l’administració. I, pel que fa a les empreses o els autònoms, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda o impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Viladecans

Tot i que una gestoria correntment també assisteix, cal ressaltar una sèrie de característiques. En aquest cas, la part d‟assessoria d‟aquest tipus de gestories s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. En la seva banda, la gestoria com a tal estaria apoderada tan sols dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjançant burofax).

I, per descobrir una mica més les coses diferents, cal dir que la funció principal d’una assessoria rau a assistir les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les carpetes importants són la fiscal, la laboral i la comptable. Així doncs, normalment els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus protegits (a través de correus electrònics o trucades) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut sempre informats els seus protegits de les darreres notícies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a exigència principals, s’impossa ser espanyol o tenir la residència de l’estat espanyol, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per això, s’han de guanyar les proves obligatòries marcades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, acreditar les taxes obligatòries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Entorn de a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Si bé es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar d’igual manera amb una seu física. En cas de modificar de domicili social, s’ha de advertir seguidament al Col·legi Professional que toqui. També, si es realitzés qualsevol gestió fora de del despatx, ho hauria de comunicar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, tot i què es poden disposar despatxos afegits de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi les obligacions que hem enumerat al principi. Nogensmenys, com també hem tractat, en cas de comptar amb una reforç puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran ràpidament en contacte amb un advocat o un notari.