Gestoria en Vilamarxant

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Vilamarxant, ubicada a Comunitat Valenciana, agafant el cens té 6730 residents.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral – Fiscal – Jurídica

Una gestoria assisteix a donar serveis d’administració a empreses, pimes i autònoms. Aleshores, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals. A més, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un gestor col·legiat. Suposen, així que, una meravellosa reforç a petites i mitjanes empreses, així com a treballadors freelance sense treballadors a càrrec. Per això, actuen amb particulars que vulguin els seus serveis a la declaració d’impostos o qualsevol tipus de tràmit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Vilamarxant

De forma oficial, a l’article número ú de l’Estatut Orgànic, segons el Decret 424/1963 de l’1 de març , descriu amb tota claredat allò que són els gestors. Es tracta d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administració, a canvi d’un estipendi. Queden llevades de la seva competència, totes aquelles accions que exigeixi una tècnica jurídica. Malgrat això, quan si són necessaris aquests reforços, els gestors col·laboren amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden exhotar en cas de necessitat. Això és així, moltes vegades en herències, acomiadaments improcedents o reclamacions .

En conclusió, un gestor el que durà a terme per nosaltres serà, posem per cas, renovar el nostre permís de conduir, tramitar una llicència municipal , inscriure al Registre de la Propietat el nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius. I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregarà [igualment de presentació de la declaració trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaració anual de la renda , impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF). També ens donarà d’alta a la Seguretat Social i a l’impost sobre activitats econòmiques (IAE). A més d’altres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Vilamarxant

Tot i que una gestoria normalment a més col·labora, cal puntualitzar una sèrie de particularitats. A mode d’exemple, la part d‟assessoria d‟aquest tipus d‟organitzacions s‟encarrega de d’afers fiscal i laboral. Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada solament dels tràmits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i facturació d’un negoci, la gestió d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la representació legal de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a través de burofax).

I, per conèixer una mica més les coses diferents, cal dir que la funció sobresortint d’una assessoria radica a avisar les millors opcions als usuaris en un tema concret. Les àrees sobresortints són la fiscal, la laboral i la comptable. D’aquesta manera, normalment els gestors solen mantenir una comunicació continuada amb els seus usuaris (mitjançant de correus electrònics o telèfon) referent a subvencions o ajuts. Això ha passat la majoria de vegades amb la situació de pandèmia COVID-19, ja que han tingut tothora informats els seus clients de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com dèiem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al Col·legi Oficial de Gestors Administratius de la seva àrea geogràfica. Com a requisits determinant, es requereix ser espanyol o tenir la residència espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitació judicial i (això potser és el més bàsic) un títol en Econòmiques, Dret, Polítiques o Empresarials. Per això, s’han de excedir les proves obligatòries plantejades per l’Administració, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necessàries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari autònom.

Referent a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a persona física, Tot i això es pot valer de personal en nòmina per ajudar-lo. La gestoria ha de comptar addicionalment amb una seu física. En cas de alteració de domicili social, s’ha de manifestar seguidament al Col·legi Professional que toqui. A més, si es realitzés qualsevol gestió a l’exterior de del local, ho hauria de comunicar al Col·legi. De manera que, poden comptar amb un únic despatx auxiliar, encara que es poden tenir despatxos conjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En efecte, un despatx jurídic també pot actuar com a gestor, sempre que compleixi els requisits que s’han descrit amb antelació. Malgrat tot, com també hem indicat, en cas de comptar amb una ajuda puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran al moment en contacte amb un advocat o un notari.