Gestoria en Villena

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Villena, ubicada a Comunitat Valenciana, oficialment t√© 35222 ve√Įns i ve√Įnes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria contribueix a donar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Tantmateix, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Suposen, d‚Äôaquesta manera, una brutal auxili a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a aut√≤noms¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, faenegen amb particulars que necessitin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Villena

De forma oficial, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, evoca amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†√Čs d’un professional encomanat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun estipendi.¬†Queden fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles accions que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si s√≥n necessaris aquests refor√ßos, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden demanar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que dur√† a terme per nosaltres ser√†, a mode d‚Äôexemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els professionals, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens far√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Villena

Tot i que una gestoria regularment tamb√© assesora, cal puntualitzar una s√®rie de caracter√≠stiques.¬†En aquest sentit, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus de gestories s‚Äüencarrega de l‚Äôorientaci√≥ fiscal i laboral.¬†Per la seva part, la gestoria com a tal estaria apoderada nom√©s dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions mitjan√ßant burofax).

A m√©s, per explorar una mica m√©s les coses diferents, cal dir que la funci√≥ b√†sica d’una assessoria resideix a assistir les¬†millors opcions als clients¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠ doncs, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat la majoria de vegades amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut tothora informats els seus representats de les darreres not√≠cies.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a requisits b√†sic, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s necessari) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de superar les proves corresponents indicades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, fer pagament les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Respecte a les seves responsabilitats professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, Tot i aix√≤ es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de alteraci√≥ de domicili social, s’ha de manifestar al moment al Col¬∑legi Professional associat.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del despatx, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†Per aix√≤, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, tot i qu√® es poden tenir despatxos conjunts de gestors associats.

Diferències entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En veritat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem assenyalat més amunt. Amb tot i això, com també hem ressenyat, en cas de comptar amb una acompanyament puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de seguida en contacte amb un advocat o un notari.