Gestoria en Xàbia

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Xàbia, emplaçada a Comunitat Valenciana, segons el darrer cens té 31593 ciutadans.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a facilitar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Aix√≠, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, presentar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar liderada per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aleshores, una portentosa ajuda a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors per compte propi¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†D‚Äôaquesta manera, actuen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tramitaci√≥ administrativa.

Què és una gestoria i com trobar-la en Xàbia

Oficialment, a l’article 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, descriu amb tota claredat all√≤ que s√≥n els gestors.¬†Es tracta d’un professional encomanat de tramitar amb l’Administraci√≥, a canvi d‚Äôun pagament.¬†Queden llevades de la seva compet√®ncia, totes aquelles iniciatives que demani una t√®cnica jur√≠dica.¬†Desgrat de, quan si calen aquests suports, els gestors fan equip amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden reclamar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, principalment en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En conclusi√≥, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, sense anar m√©s lluny, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o omplir el pagament dels tributs de l‚Äôadministraci√≥.¬†I, pel que fa a les empreses o els aut√≤noms, s’encarregar√† [d‚Äôigual manera de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda o impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes gestions.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Xàbia

Tot i que una gestoria com a regla general a m√©s fa costat, cal detallar una s√®rie de trets.¬†En aquest cas, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†En la seva banda, la gestoria com a tal estaria encarregada tot just dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa de freelance i la¬†representaci√≥ legal¬†de professionals (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

I, per con√®ixer una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ superior d’una assessoria radica a il¬∑lustrar les¬†millors opcions als usuaris¬†en una mat√®ria concreta.¬†Les carpetes crucials s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Aix√≠, com a regla general els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fixa amb els seus protegits (a trav√©s de correus electr√≤nics o tel√®fon) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat molts cops amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut de continu informats els seus clients de les darreres novetats.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com indic√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia b√†sic, es requereix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†Per aix√≤, s’han de superar les proves obligat√≤ries marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, pagar les taxes necess√†ries i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

Entorn de a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal contractat per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar altrament amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de despla√ßament de domicili social, s’ha de manifestar al moment al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†A m√©s, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ a fora de del local, ho hauria de notificar al Col¬∑legi.¬†Conseg√ľentment, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden disposar despatxos accessoris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

En realitat, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que hem descrit al principi. Així i tot, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una implicació puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran a tot córrer en contacte amb un advocat o un notari.