Gestoria en Xeraco

Si teniu una gestoria i voleu sortir al nostre web

Voleu sortir al nostre web

La ciutat de Xeraco, situada a Comunitat Valenciana, agafant el cens té 5000 ànimes.

LA TEVA GESTORIA

Aquí aniria la descripció de la vostra gestoria. Amb les dades més importants que creieu que els vostres futurs possibles clients val la pena que tinguin en compte.

Laboral РFiscal РJurídica

Una gestoria assisteix a aportar¬†serveis d‚Äôadministraci√≥¬†a empreses, pimes i aut√≤noms.¬†Per tant, solen encarregar-se de portar la comptabilitat, lliurar els impostos o formalitzar per escrit contractes i baixes laborals.¬†A m√©s, per llei, tota gestoria ha d’estar dirigida per un¬†gestor col¬∑legiat.¬†Son, aix√≠ doncs, una gran contribuci√≥ a petites i mitjanes empreses, aix√≠ com a treballadors¬†freelance¬†sense treballadors a c√†rrec.¬†Aix√≠, treballen amb particulars que demanin els seus serveis a la declaraci√≥ d’impostos o qualsevol tipus de tr√†mit administratiu.

Què és una gestoria i com trobar-la en Xeraco

Segons l‚Äôordenament vigent, a l’article n√ļmero 1 de l’Estatut Org√†nic, segons el¬†Decret 424/1963 de l’1 de mar√߬†, il¬∑lustra amb tot detall all√≤ que √©s un gestor.¬†√Čs d’un professional encarregat de presentar tr√†mits amb l’Administraci√≥, a canvi d’uns honoraris.¬†Hi estan fora de la seva compet√®ncia, totes aquelles tasques que demandi una t√®cnica jur√≠dica.¬†Tot i aix√≤, en el moment que si es necessiten aquests serveis, els gestors es relacionen amb altres professionals (advocats o notaris) a qui es poden sol¬∑licitar en cas de necessitar-ho.¬†Aix√≤ √©s aix√≠, la majoria de vegades en¬†her√®ncies, acomiadaments improcedents o reclamacions¬†.

En resum, un gestor el que far√† per nosaltres ser√†, per exemple, renovar el nostre perm√≠s de conduir, tramitar una¬†llic√®ncia municipal¬†, inscriure al¬†Registre de la Propietat el¬†nostre immoble o emplenar el pagament dels tributs administratius.¬†I, pel que fa a les empreses o els freelance, s’encarregar√† [igualment de presentaci√≥ de la declaraci√≥ trimestral de l’impost sobre el valor afegit (IVA) i de la declaraci√≥ anual de la renda , impost sobre la renda de les persones f√≠siques (IRPF).¬†Tamb√© ens donar√† d’alta a la¬†Seguretat Social¬†i a l’impost sobre activitats econ√≤miques (IAE). A m√©s d‚Äôaltres moltes coses.

Diferències entre una gestoria i assessoria que has de tenir en compte al buscar gestió en Xeraco

Encara que una gestoria regularment tamb√© assisteix, cal formular una s√®rie de difer√®ncies.¬†A mode d‚Äôexemple, la part d‚Äüassessoria d‚Äüaquest tipus d‚Äüorganitzacions s‚Äüencarrega de d‚Äôafers fiscal i laboral.¬†Per part seva, la gestoria com a tal estaria encarregada exclusivament dels¬†tr√†mits tributaris, els laborals (l’alta i baixa de treballadors), la comptabilitat i¬†facturaci√≥ d’un negoci, la gesti√≥ d’empreses, l’alta o baixa d’aut√≤noms i la¬†representaci√≥ legal¬†de freelance (per exemple, quan es fan reclamacions a trav√©s de burofax).

A m√©s, per saber una mica m√©s les difer√®ncies, cal dir que la funci√≥ important d’una assessoria √©s a il¬∑lustrar les¬†millors opcions als usuaris¬†en un tema concret.¬†Les √†rees sobresortints s√≥n la fiscal, la laboral i la comptable.¬†Per aix√≤, normalment els assessors solen mantenir una comunicaci√≥ fluida amb els seus clients (a trav√©s de correus electr√≤nics o trucades) sobre¬†subvencions o ajuts.¬†Aix√≤ ha passat principalment amb la situaci√≥ de pand√®mia COVID-19, ja que han tingut sense cessar al dia els seus usuaris de les darreres informacions.

Requisits per actuar com a gestor administratiu

Com apunt√†vem abans, el titular d’una gestoria ha d’estar inscrit al¬†Col¬∑legi Oficial de Gestors Administratius¬†de la seva √†rea geogr√†fica.¬†Com a exig√®ncia principals, s’exigeix ser de nacionalitat espanyola o tenir la resid√®ncia espanyola, la majoria d’edat, la no inhabilitaci√≥ judicial i (aix√≤ potser √©s el m√©s elemental) un¬†t√≠tol en Econ√≤miques, Dret, Pol√≠tiques o Empresarials.¬†D‚Äôaquesta manera, s’han de guanyar les proves corresponents marcades per l’Administraci√≥, constar a Hisenda com a “gestor administratiu”, abonar les taxes corresponents i estar donat d’alta a la Seguretat Social com a empresari aut√≤nom.

En relaci√≥ amb a les seves obligacions professionals, el gestor ha de prestar els seus serveis com a¬†persona f√≠sica, tot i qu√® es pot valer de personal en n√≤mina per ajudar-lo.¬†La gestoria ha de comptar igualment amb una¬†seu f√≠sica.¬†En cas de canvi de domicili social, s’ha de declarar seguidament al Col¬∑legi Professional oport√ļ.¬†Addicionalment, si es realitz√©s qualsevol gesti√≥ fora de del despatx, ho hauria de avisar al Col¬∑legi.¬†De manera que, poden comptar amb un¬†√ļnic despatx auxiliar, encara que es poden obrir despatxos suplementaris de gestors associats.

Convergència entre gestories, assessories i despatxos jurídics

Sí, un despatx jurídic també pot fer com a gestor, sempre que compleixi les exigències que s’han descrit al principi. Això no obstant, com també hem desgranat, en cas de comptar amb una assistència puntual jurídica, els gestors/assessors ens posaran de pressa en contacte amb un advocat o un notari.